تانکر 6000 لیتری پلاستیکی عمودی
09
آوریل

جنگ تجاری چین و ایالات متحده در حوزه صنعت پلاستیک + ارقام و دورنما

اخبار پلیمری : جنگ تجاری میان آمریکا و چین می تواند زنجیره های عرضه جهانی را مختل کند اگر تعرفه های رزین، ماشین آلات، ابزار و محصولات از جنس پلاستیک به اجرا درآید. این مهم می تواند به زودی در آغاز ژوئن رخ دهد.

جنگ تجاری میان آمریکا و چین می تواند زنجیره های عرضه جهانی را مختل کند اگر تعرفه های رزین، ماشین آلات، ابزار و محصولات از جنس پلاستیک به اجرا درآید. این مهم می تواند به زودی در آغاز ژوئن رخ دهد.
ایالات متحده ماشین آلات تزریق پلاستیک ، ماشین آلات اکستروژن ، ماشین آلات قالبگیری ، ترموفرمینگ و ابزار و تجهیزات جانبی را از چین وارد می کند که تعرفه ۲۵ درصد ضربه ای بزرگ به واردات این محصولات به حساب می آید.

از طرفی چین پلی اتیلن (LDPE)، الاستومرها POE ها، POP ها، رزین های پلی وینیل کلراید (PVC)، رزین پلی آمید (PA) 66، PAs های معطر و نیمه معطر و کوپلیمرهای آنها و رزین اپوکسی و …. محصولات مرتبط با پلاستیک را از ایالات متحده وارد می کند.  ورق PET و فیلم، رزین آکریلیک و رزین پلی کربنات را نیز باید به لیست اضافه کرد.

در یک بیانیه، شورای علمی شورای علمی آمریکا (ACC) و مدیر عامل شرکت کال دولی گفت: ” تولید کنندگان معتقدند که اصول تجارت آزاد و عادلانه باید به همه اعضای سازمان تجارت جهانی اعمال شود و شامل چین نیز باشد. با این حال، درگیر شدن در جنگ تجاری با یکی از مهمترین شرکای تجاری کشور ما پاسخی درستی نیست. ما به شدت از دولت های ایالات متحده و چین درخواست می کنیم تا پیش از این که وضعیت بدتری به وجود آید، به تصمیم گیری رضایت بخش و متقابل و سودمند دست یابند.

“چین یکی از مهمترین شرکای تجاری صنایع شیمیایی ایالات متحده است که ۱۱٪ یا ۳٫۲ میلیارد دلار از تمامی رزین های پلاستیک آمریکا در سال ۲۰۱۷ را وارد می کند. ما به ویژه نگران هستیم که ۴۰ درصد محصولاتی که چین تعرفه های جدیدی را تعیین کرده اند، مواد شیمیایی، از جمله پلی اتیلن، PVC، پلی کربنات، اکریلات و … هستند.

“تقریبا ۱۸۵ میلیارد دلار در کارخانه های شیمیایی جدید، گسترش و راه اندازی مجدد تاسیسات در سراسر کشور بر اساس برنامه های تعرفۀ فعلی پیش بینی شده است و تغییرات بازار ناشی از افزایش تعرفه ممکن است سرمایه گذاران را به انجام کاری در جای دیگر متقاعد کند.

ما به شدت از ایالات متحده و چین میخواهیم قبل از هر یک از برنامه ای تعرفه پیشنهادی، به توافق مولد و معنی دار دست یابند. ”

ایالات متحده تقریبا ۱۰۹ میلیون دلار از چین در سال ۲۰۱۶ وارد کرد، در حالی که واردات اکسترودر در حدود ۱۲٫۴ ملیون دلار بود. واردات ماشین آلات ریخته گری از چین در حدود ۴٫۲ میلیون دلار ارزش دارد. از سوی دیگر، ایالات متحده بیش از ۱۵۲،۰۰۰ تن LDPE از جمله LLDPEرا به چین در سال ۲۰۱۶ صادر کرد که ارزش آن ۲۱۵ میلیون دلار است. در عین حال، صادرات پلی کربنات ایالات متحده به چین در حدود ۳۲۵ میلیون دلار (۱۲۹ هزار تن) ارزش داشت.

























درباره شرکت :
شرکت پلی اتیلن نوین تحت مدیریت مجموعه گروه صنعتی مخزن سازان نوین تولیدکننده تانکر آب پلی اتیلن , وان , بشکه و انواع ظروف و محصولات پلیمری و همچنین طراح و سازنده ماشین آلات قالبگیری دورانی (خط تولید قطعات پلیمری میان تهی)روتشنال دارای گواهینامه مدیریت فرایند ISO9001 با کادری مجرب و حرفه ایی با تجربه فعالیت در بزرگترین محیط های صنعتی خاورمیانه با بیش از نیم قرن تجربه , خدمتگذار صنعت و صنعتگران و ملت بزرگ ایران…
آدرس کارخانه: تهران / شهرک صنعتی شمس آباد / بلوار سروستان
ما بهترینیم چون بهترینا رو داریم…
جهت مشاهده تولیدات شرکت پلی اتیلن نوین , لطفا روی محصولات  کلیک کنید.

اشتراک گذاری :